Hej jag har precis målat mina naglar och ska snart fika. Dock har jag ingen bild på naglarna för ja de kom lite utanför och ser helt muppat ut på bild.
Som jag skrev i mitt förra inlägg eller förrförra vet inte riktigt. Men i allafall skrev jag att skolan är viktigast! 
Först kommer skolan sen stallet och tyvärr sist bloggen... Men ja ni förstår nog. 

Vi ska snart ha nationella proven. 2 
stycken redan nästa vecka!! 
De är dom 2 svenska proven. 
Jag är inte så orolig över proven än faktiskt. Känns licksom som att de kommer gå bra på nått sätt. 

Är ni oroliga för nationella proven? 


Vi var ju i stallet idag också. 
Men vi mockade och gosa med hästarna. Dom är värda att få ha vilodag! 
Men de är ju också otroligt mysigt!!!


Men de var nog de! 
tjaoo
//Jasmine 
Hubbes öga! (bild från i somras) 

1 kommentarer

Ida Bååth

02 Feb 2014 21:59

Förstår hur du tänker satt i samma sitts när jag hade nationella..

Kommentera

Publiceras ej