Hej!  
Idag I stallet skrittade Jag,min storesyster, lillesyster, mamma och några till ut! De var verkligen jättemysigt. 
Jag skulle igentligen ha ridigt den nya schettisen som Mikaela har där. Hon har en till stor häst hon rider men Musse som schettisen heter är till sälskap. 
Men den är de bara bra för om jag rider på. Han är verkligen pytteliten.
 Jag är lite lång men jag kan rida på honom endå eftersom jag inte är för tung. 

Men i allafall. Vi alla gick ut på banan och jag satte upp på den lilla. Och han stegrar lite och hoppar runt. Men asså han är typ en meter hög och han är inte ens längre än jag om han stegrar licksom. 
Jag fortsatte skritta på banan.. 
Men jag ville inte rida ut på honom eftersom han inte tog skänkeln eller så. 

Så vi skrittade två på Hubbe i stället. 

Musse har gått på barnridning förut så han är van med ledare brevid sig. 
Så vi tror nog att de är lättare att rida honom om någon går brevid honom istället. 
Men de var de jag hade att säga om stallet idag! 
Ses senare tjaooooo
//Jasmine


1 kommentarer

Alice

19 Jan 2014 10:39

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där man kan vinna ett halvt kilo godis! Du hittar den här: http://alicelindstrom.se/2014/january/tavling-vinn-halvt-kilo-godis.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Svar: de är ingen fara! tack för tippset ;)
Jasmine Söderström

Kommentera

Publiceras ej