Hej!

Idag var jag i Stockholm med min mamma och syster. Jag behövde lite nya dansskor och passade på att kolla på reorna medans det är kvar! 

Jag köpte nya tåskor i större storlek mina andra hade blivit lite små och väldigt utslitna!

Sen så köpte jag ett par nya vita teknikskor. Jag vet inte vart mina förra hade tagit vägen så det var bäst att köpa nya!


Köpte också nya steppskor i annan modell än vad jag hade förut!



Och den sista saken jag köpte på Dansshoppen var ett par vanliga vita trikåer.


Sen köpte jag en sport topp på H&M i en lysorange färg. 


Och sist men inte mist så köpte jag en kjol på H&M som jag ska ha imorgon (nyårsafton)


Det var allt jag köpte idag och ni får ursäkta så sjukt mycket för den dåliga kvalitén på bilderna. Men jag gjorde bara ett snabb inlägg eftersom att vi kom hem ganska sent. 

//Ronja


1 kommentarer

Lina

31 Dec 2013 10:58

Kan inte ni ta kort på era nyårsoutfitar idag och sen skriva vart allt kommer ifrån? Skulle varit kul om ni gjorde det :)

Svar: Det kan vi göra! :)
Jasmine Söderström

Kommentera

Publiceras ej