Hej!!
Ni har säkert märkt att jag inte bloggat på ett tag.. Men jag har liksom inte haft tid, inte vetat vad jag ska göra. Jag vet att några har kommenterat vad jag/vi ska göra men videos är inte så kul att göra själv tyvärr.
 
Men idag i allafall har jag ridigt Spader barbacka och de gick jättebra. Vi red över kavaletti bomar. Asså de är bara vanliga bomar som ligger på marken för er som inte vet.
 De gick bra, Sen släppte vi Hubbe (vår fjording) på banan och han sprang som en dåre! De var så kul!! Sen gjorde vi likadant med Spader men han sprang inte alls.. Han är sen innan lärd att inte springa iväg så de gick liksom inte att få iväg han att springa. Men om man sprang före honom så sprang han med.
 
Men nu ska jag fortsätta ha lördagsmys ;) 
 
//Jasmine


5 kommentarer

elina

05 Jan 2014 13:10

vad gullig häst! :)

trollet

05 Jan 2014 13:16

Hej! Jag har lånat din video där ni hoppar twist och hoppas det är ok... länkar till dej i inlägget=)

Svar: VART HAR DU LAGT UPP DEN??
Jasmine Söderström

Anonym

05 Jan 2014 13:17

Hej! Jag har lånat din video där ni hoppar twist och hoppas det är ok... länkar till dej i inlägget=)

Svar: Vart har du lagt upp den? :)
Jasmine Söderström

MATILDA

05 Jan 2014 13:17

fin häst =)

Svar: tack :)
Jasmine Söderström

Ellen

06 Jan 2014 12:50

Superfin blogg!

Jag har en youtubekanal där jag lägger upp videos om mest skönhet och smink:
www.youtube.com/lilomiloblogg

kramar

Svar: okej jag ska kolla in den :) // jasmine
Jasmine Söderström

Kommentera

Publiceras ej